Start » Aktualności » abStore B2B

 

 
integracja Google Shopping

Nowa wersja platformy abStore uruchomiona

czwartek, 2 kwietnia 2015r 
 

Czy wiesz już, że platforma abStore teraz umożliwia Ci już także prowadzenie sklepu typu B2B, w którym klientami mogą być Twoi partnerzy biznesowi? Obecna wersja platformy o numerze 2.0 wniosła ze sobą m.in. niżej wymienione możliwości, które dostępne są właśnie dla kont B2B:

  • Obsługa kontrahentów i ich oddziałów

    W przypadku platformy biznesowej abStore B2B Twoimi klientami są Twoi kontrahenci - inne firmy posiadające być może także swoje oddziały. Dzięki pełnej integracji z WF-Mag, każdy z Twoich kontrahentów może mieć przyznane prawo do zakupów w platformie B2B, a Twoi kontrahenci błyskawicznie zyskają dostęp do Twojego nowego i nowoczesnego kanału sprzedaży.
     
  • Dostęp do sklepu tylko dla zarejestrowanych klientów i wyłączenie możliwości samodzielnej rejestracji klienta

    Ponieważ Twoimi klientami są Twoi partnerzy biznesowi (kontrahenci), których bazę utrzymujesz w programie WF-Mag, zapewne chcesz by tyko oni mogli dokonywać zakupów w Twojej platformie biznesowej abStore, korzystając z przyznanych im indywidualnych warunków handlowych. Teraz masz taką możliwość!
     
  • Indywidualne warunki handlowe dla kontrahentów lub grup kontrahentów

    Wszystkie indywidualne warunki handlowe, jakie zdefiniowałeś dla swoich partnerów biznesowych w programie WF-Mag są błyskawicznie przenoszone do platformy biznesowej abStore B2B. Dzięki temu Twoi klienci na pewno docenią fakt, że w Twoim nowym kanale sprzedaży mogą kupować nie dość, że szybciej i wygodniej, to jeszcze przy zachowaniu swoich rabatów.
     
  • Oferty standardowe i oferty dedykowane

    Poza warunkami handlowymi, jakie dla swoich kontrahentów ustalasz z poziomu programu WF-Mag, masz dodatkową możliwość tworzenia specjalnych ofert dla swoich wybranych klientów. Oferty np. mogą obejmować określone produkty, po określonych cenach z ustalonym limitem ilościowym oraz terminem ważności. Dodatkowo to Ty ustalasz, czy oferta może być wykupowana sukcesywnie, a może tylko w całości. Tak spersonalizowane oferty z pewnością docenią Twoi nawet najbardziej wymagający klienci.
     
  • Wielu operatorów po stronie Twojego kontrahenta z modelem uprawnień

    Twój kontrahent może mieć wielu pracowników, a każdy z nich może mieć inny zakres odpowiedzialności lub pracować tylko w imieniu określonych oddziałów. Dlatego też Twój kontrahent może zdefiniować komu i w jakim zakresie chce dać dostęp do platformy. Oczywiście nic bez Twojej wiedzy i zgody - ostatecznie to Ty akceptujesz nowych użytkowników Twojego sklepu!
     
  • Grupowanie kontrahentów i indywidualne ustawienia dla grup

    Oddziały kontrahentów, z którymi współpracujesz, mogą być agregowane w określone grupy. Tak stworzone grupy możesz natomiast wykorzystać do tego, by kontrolować z jakich form dostawy lub płatności mogą korzystać poszczególni kontrahenci lub też jakie treści marketingowe zobaczą. Wszystkie treści tworzone przez CMS, ale także aktualności mogą być tworzone dla każdej z grup oddzielnie, dzięki czemu z łatwością trafisz z wybranym przekazem tylko do tych kontrahentów, do których ma być skierowany.
     
  • Obsługa wielu magazynów

    W plaformie biznesowej abStore B2B masz możliwość udostępnienia wszystkich (lub wybranych) magazynów jakie utrzymujesz w programie WF-Mag. Klienci zapewne docenią możliwość sprawdzenia stanów magazynowych na poszczególnych magazynach oraz możliwości wyboru, z którego magazynu chcą złożyć zamówienie.
     
  • Obsługa wielu jednostek sprzedaży i nowy widok zamawiania towarów

    Twoje produkty mogą być kupowane na wiele sposobów? Ktoś chce kupić sztukę, a ktoś inny całą paletę? W platformie biznesowej abStore B2B możesz to zaoferować swoim klientom, a uzyskasz to automatycznie dzięki informacjom integrowanym z Twojego programu WF-Mag. Dodatkowo - Twoi kontrahenci zyskali nowy widok składania zamówień, przygotowany specjalnie do ergonomicznej kompletacji zamówień przez klientów hurtowych. Te cechy z pewnością ułatwią i przyspieszą składanie zamówień Twoim klientom.
     
  • Eksport i import zamówień z pliku, kopiowanie zamówień historycznych

    Twoi klienci składają często podobne zamówienia? Na pewno spodoba im się możliwość ponawiania zamówień historycznych (w części lub w całości). Bardziej wymagających klientów ucieszy zapewne też opcja eksportu i importu zawartości koszyka do/z pliku CSV.
     
  • Integracja zwrotna zamówień

    Złożone i zweryfikowane zamówienie z platformy abStore B2B zostaje przesłane do programu WF-Mag. Od tej pory możesz dowolnie modyfikować zamówienie już z poziomu swojego programu magazynowego bez obaw - wszelkie zmiany zostaną przesłane zwrotnie do abStore B2B, a Twój klient błyskawicznie zostanie poinformowany o aktualnej zawartości i statusie zamówienia.
     
  • Obsługa faktur, rozrachunków i limitów kupieckich

    Realizacja zamówienia na fakturę VAT automatycznie przesyła informacje na ten temat do platformy abStore B2B. Twoi klienci nie tylko od razu dostaną informacje o fakturze i zyskają możliwość jej wydruku, ale także poznają aktualne saldo swoich rozrachunków i zobaczą jak wpływa to na ich ewentualny limit kupiecki. To Ty decydujesz jaki poziom zadłużenia może mieć Twój kontrahent, zanim zostanie zablokowana dla niego możliwość składania kolejnych zamówień. Oczywiście znów to wszystko w sposób automatyczny - dzięki integrowanym informacjom z programu WF-Mag. A tym, którzy spóźniają się z płatnościami, nasz system, na ustalonych przez Ciebie regułach, przypomni o tym automatycznie wysyłaną wiadomością e-mail.
I to nie wszystko. Wersja 2.0 wniosła ze sobą szereg innych drobniejszych poprawek i usprawnień, zwiększających komfort Twój i Twoich klientów!

Zapoznaj się z nowymi możliwościami platformy na dedykowanej stronie platformy abStore B2B. A jeśli chcesz założyć testowe konto B2B, zaloguj się na stronie rejestracji konta abStore i załóż kolejny sklep - jak zawsze możesz go testować bezpłatnie przez okres 30 dni.