Start » Przewagi » Moduł akcji promocyjnych
 
Moduł akcji promocyjnych

Klienci sklepów internetowych poszukują promocji i rabatów. Z abStore możesz proponować im specjalne okazje zakupowe dzięki modułowi akcji promocyjnych, który zachęci ich do zakupu, a Tobie przyniesie wymierne korzyści.

Proponuj swoim klientom specjalne okazje zakupowe

Możliwości

  • promocje na wybrane produkty
  • rabaty na zamówienia
  • powiązanie z metodami płatności i dostawy
  • ustalanie ram czasowych akcji promocyjnych
  • kierowanie do wybranych grup klientów
Załóż sklep »
 
 
 
promo1

Planuj promocje w sklepie

By promocja odniosła sukces, trzeba ją odpowiednio zorganizować. abStore to narzędzie, które doskonale spełnia się przy zarządzaniu sprzedażą promocyjną. Cały pakiet funkcji parametryzujących umożliwia sprawne zaplanowanie i przeprowadzenie takich akcji. Możliwości segmentacyjne modułu pozwalają natomiast na bardzo precyzyjne adresowanie ofert do konkretnej grupy docelowej. W ten sposób nie tylko proponujesz Klientom okazje zakupowe, ale także trafiasz w dziesiątkę na tarczy ich oczekiwań i potrzeb. Ponadto system daje Ci możliwość realizacji programu lojalnościowego czy partnerskiego z funkcją wysyłki newslettera i mailingu do zarejestrowanych Klientów sklepu. Z abStore zorganizujesz także promocję cenową i przyznasz rabaty.

promo2

Definiuj rabaty

Rabaty w e-sklepie to wartość, która zachęci klientów do zakupów. Dlatego abStore dostarcza Ci narzędzi do ich planowania. Rabaty w Twoim sklepie mogą być definiowane dla zamówień i tworzyć promocje związane z wysokością zamówienia lub kosztami dostawy. Z abStore określisz też, dla jakich dostaw, płatności i wysokości zamówień rabat będzie aktywny. Z kolei rabaty dla produktów możesz wiązać z ich ceną i oferować klientom niższy koszt lub obniżkę procentową czy stałą. Masz również możliwość wskazania, z których kategorii i/lub etykiet musi pochodzić produkt, aby obowiązywał go rabat. Co więcej system abStore jest w stanie automatycznie powiadamiać o progach rabatowych i wyświetlać Klientowi komunikaty typu: „Wydaj jeszcze 27 zł, a otrzymasz rabat 10%”. W ten sposób kusimy Twoich klientów do większych zakupów i pracujemy na Twoje zyski!.