Start » Wsparcie » Zakładanie sklepu » Zakładanie sklepu krok po kroku
 
 
ico

Zakładanie sklepu krok po kroku


Krok 1 - Wypełnij krótki formularz rejestracyjny

Pod adresem https://admin.abstore.pl/register znajdziesz krótki formularz rejestracyjny. Prosimy w nim o podanie danych niezbędnych do założenia Twojego konta i sklepu internetowego:

 
okno logowania
 
  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail
  • NIP
  • Nr licencji WF-Mag
  • Nazwa użytkownika (login) - za jej pomocą będziesz logować się do panelu administracyjnego
  • Hasło - ustanowione hasło będzie Ci służyć przy logowaniu do Panelu Administracyjnego oraz skrzynki e-mail. Dla uniknięcia pomyłki hasło należy podać dwa razy
  • Nazwa sklepu (konta) - jest to unikalna nazwa, stanowiąca część adresu internetowego Twojego sklepu, np. mojanazwa.abstore.pl
  • Pełna nazwa sklepu - najczęściej nazwa Twojej firmy
  • Dane do integracji sklepu z Twoim systemem WF-Mag dla Windows (parametry te będzie można zmieniać w trakcie działania usługi):

     

    - Nazwa bazy danych - nazwa bazy, z którą sklep internetowy ma być zintegrowany, np. WAPRO_DEMO

  • - Host bazy danych - adres oraz port serwera, na którym działa baza danych WF-Mag, oddzielone znakiem dwukropka, np. localhost:1433

    - Interwał synchronizacji sklepu z WF-Mag - co jaki czas ma następować synchronizacja danych (od 5 sek. do 1 godziny)

     

    Po wprowadzeniu danych pozostaje wybrać opcję Załóż sklep - po chwili oczekiwania otrzymasz potwierdzenie założenia Twojego sklepu!

    Krok 2 - Odbierz powitalny e-mail i odeślij podpisaną umowę

    Na adres e-mail podany w trakcie rejestracji został wysłany mail powitalny, w którym oprócz instrukcji dalszego postępowania znajdziesz także załączoną umowę na korzystanie z usługi abStore (plik PDF). Po zapoznaniu się z jej treścią wydrukuj umowę w dwóch egzemplarzach i podpisane odeślij na nasz adres: Asseco Business Solutions S.A., ul.Adama Branickiego 13, 02-972 Warszawa.

    Krok 3 - Korzystając z okresu testowego skonfiguruj swój sklep

    Do czasu otrzymania przez nas podpisanej przez Ciebie umowy, sklep działa w trybie testowym. Oznacza to, iż w tym czasie jest on niedostępny dla Twoich klientów i nie możesz prowadzić komercyjnej sprzedaży swoich towarów. Tym niemniej masz pełny dostęp do swojego Panelu Administracyjnego i w tym czasie możesz zestawić synchronizację z programem WF-Mag, skonfigurować sklep i dostosować jego działanie do własnych potrzeb. Korzystając ze specjalnego linku, dostępnego z poziomu Panelu Administracyjnego możesz sprawdzić jak będzie wyglądał Twój sklep po jego otwarciu. Dzięki temu, do czasu gdy załatwisz wszystkie formalności, możesz w pełni przygotować swój sklep na wielkie otwarcie. Tryb testowy będzie aktywny przez 30 dni.

    Oznacza to, że w tym czasie powinna dotrzeć do nas podpisana przez Ciebie umowa.

    Krok 4 - Dokonaj płatności

    O fakcie otrzymania przez nas podpisanych przez Ciebie egzemplarzy umowy poinformujemy Cię poprzez e-mail wysłany na Twoją nową skrzynkę. Jeden z otrzymanych egzemplarzy umowy, opatrzony naszym podpisem odeślemy na adres wskazany w umowie. W tym samym czasie zostanie odblokowana możliwość dokonania zapłaty za wybrany okres działania usługi (30 lub 90 dni). Płatność dokonywana jest elektroniczne z poziomu Panelu Administracyjnego.

    Po dokonaniu płatności sklep przechodzi z trybu testowego w tryb działania produkcyjnego, lecz jest nadal niewidoczny dla Twoich klientów - o momencie otwarcia decydujesz już sam.

    Krok 5 - Otwórz sklep dla swoich klientów

    Jeżeli uznasz, że Twój sklep wygląda tak, jak chciałeś i jest już odpowiednio skonfigurowany, możesz otworzyć się na sprzedaż w Internecie!

    W Panelu Administracyjnym kliknij "Otwórz sklep" i rozpocznij swą drogę do sukcesu z platformą abStore!

    Życzymy tysięcy zadowolonych klientów i milionów udanych transakcji.

    Gdybyś miał jakiekolwiek pytania prosimy o kontakt: kontakt@abstore.pl

     

Pobierz instrukcję